Nem kérdés, hogy boltunknak rajta kell lennie a facebookon – ám egyáltalán nem mindegy, mit jelenítünk meg ott.
Nem vitás, hogy a legtöbb ember gyakorlatilag már minden információhoz a facebookon akar hozzájutni. Míg korábban csak az volt a fontos, hogy a legkisebb boltnak is legyen honlapja, ma már legalább ennyire lényeges, hogy a legnagyobb közösségi oldalon is jelen legyen. Ennek több oka is van. A legkézenfekvőbb maga a létezés hangsúlyozása – bármennyire is patetikusan hangzik, aki, ami nincs facebookon, az sokak számára nem is létezik. A fiatalabb generáció ma már mindent itt keres, itt ellenőriz, de már az idősebbek is gyakorta itt tájékozódnak. A másik ok ugyanis pont ez: a tájékozódás. A boltok itt tudják a leghatékonyabban tartani a kapcsolatot a vásárlókkal, hiszen sokkal egyszerűbb itt kommunikálni, s bejelenteni például egy akciót, vagy éppen egy előre nem látható bezárást, mint a honlapon, amelynek a címét például meg is kell tanulni. Ráadásul a netezők szinte folyamatosan a facebookon lógnak, így gyorsan meg is kapják az információkat. Ugyanakkor a tájékozódás indirekt módon is működik – a pozitív vélemények, a kommentek ugyanis megerősíthetik a bolt státuszát, illetve az azonnal reakciók azt, hogy a boltunk él és virágzik.